torsdag 22 september 2011

Kusin Vitamin


Här pågår det förberedelser inför helgens stora kraftmätning - Lidingöloppet. 3 tuffa mil! Folk runt omkring mig faller ihop som käglor i den ena förkylningen efter den andra och gör mig nervös för att bli sjuk. Idag har äldsta dottern varit hemma från skolan och mest sovit hela dan. 

Jag har använt alla medel jag någonsin hört talas om och är nu fullproppad av vitaminer som motgift. Snälla, låt mig inte bli sjuk före lördag!!!! Barnen har verkligen inte haft något emot att de senaste dagarna ha "tvingats" äta plättar med färska blåbär, jordgubbar och hallon, blåbärspaj och fruktfat. Allt för att vitaminboosta kroppen. Imorgon har jag lovat ägg & bacon till frukost och blåbärssmoothie. Så här borde man ju äta alltid!

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar