lördag 17 september 2011

lördagsfix

God lördag!
Här började dagen med skön sovmorgon. Jag fick gratis ryggmassage av dottern och sen slängde vi ihop ägg & bacon till frukost. Mmmmmmm......

Det är superfint väder så jag har passat på att skaka och hänga ut mattor. Det är skönt att göra rent hus. Vardagarna är fullspäckade med saker, men helgerna försöker jag hålla fria till att pyssla med saker jag har lust med och som inte blir ett måste. Som en oas av återhämtning. Härligt!

Jag har precis målat ytterdörren till vårt nybyggda gästhus, en omgång till och den är färdig att hängas på. Nu blir det lunch och sedan ska jag och maken åka till stan och bo på hotell och äta middag på en schysst restaurang. Vi firade bröllopsdag för ett tag sedan, men fick inte till att göra något då. Oboy, vad mysigt och skönt det ska bli. Gissa om jag kommer att sova gott och äta god frukostbuffé imorrn!! Mmmmmmmm.....

Kram L.


1 kommentar:

  1. Hälsa och ha det så trevligt...ps. ät lite lyxfrulle för mig med är du snäll ;)

    SvaraRadera