tisdag 5 april 2011

oemotståndliga



Okej,okej,jag erkänner! Jag är svag för presentpapper. Pysslaren i mig "goes bananas" när jag ser fina omslagspapper. För tillfället befinner jag mig med jobbet i Stockholm och på lunchen införskaffades två nya rullar som kommer att platsa fint i samlingen. Alltid är det ju nån som fyller år, eller hur?!

Ett besök på favvo-butikerna Granit och Panduro hanns också med. Spanade in en anslagstavla som jag funderar på att köpa o så köpte jag några meter tyg i olika färger. Här ska sys mera!

Förresten. Jag lovade ju att visa en bild på kudden jag sydde till Ella i helgen. Dan efter blev det dessutom en till storasyster. Tyvärr hann jag dock inte lägga in bilderna i datorn innan jag stack till Stockholm, så det dröjer några dagar.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar