torsdag 7 april 2011

Mindfulness


Mindfulness. Precis vad jag försöker göra just nu. Det var meningen att jag skulle ha krupit ner i min egen sköna säng hemma vid det här laget, istället befinner jag mig i ett trångt, fönsterlöst hotellrum i Stockholm. Anledningen? Strömavbrott på Stockholms central och alla tåg norrut är inställda. :( Inte heller finns det någon ersättningsbuss, annan buss eller ens hyrbil. 820 personer hann före mig i kön till SJ´s resebutik och mellan 19 999 - 29 999 andra personer vill också hem. Det hela stavas - kaos.

Men som tur är har jag trevligt sällskap i form av kollega och dator med så det går ingen nöd på mig. Håller alla tummar för att jag kan ta mig hem med något av fm-tågen imorrn. Annars saxar jag mig fram med lokalbussar. Phu.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar