lördag 12 februari 2011

I´m in love!



Här är den! Min nya ögonsten. Maken och barnen får förlåta, men jag är nykär. I en tavla. Visst är den fin!! Den ruffiga stilen är urläcker, precis vad som behövdes för att det inte ska bli för "fint" i inredningen och sen är ju budskapet förstås underbart! Jag hittade den i lilla söta butiken House of Olivia. Märket är PB Home.

I morse när jag vaknade insåg jag snabbt att det inte skulle bli någon skidåkning för mig idag som jag planerat. Trots att jag preparerade med enchinagaard hela dan igår vaknade jag med en hals som skavde. Jag håller tummarna för att det blir bättre tills imorgon, för jag behöver alla mil i benen jag kan få. Snart är ju loppet!

När vi bakade pizza igår passade jag på att göra bullar av den sista degen. Bara att rulla. Enkelt och praktiskt. Dessa njöt vi av till frukost imorse, jag och tjejgänget som sov över här. Den fina brödkorgen i näver har min makes farfar gjort för länge sedan.

Ha det fint nu.

Kram L.



1 kommentar:

  1. Skitsnygg! Förstår att du är upp över öronen kär :) Får man fråga vad den kostade? Om du gillar sånt här kanske du kommer att gilla http://in-myhouse.blogspot.com/ som jag läser, hon har en rolig och färgglad stil :) /Anna

    SvaraRadera