fredag 11 februari 2011

Fina fredag
























Idag är det lite upp o ner hemma hos familjen B. Maken jobbar långhelg, 8-åringen har sleep-over på bortaplan och 9-åringen har sleep-over hemma med 3 klasskompisar. Det har bakats och ätits hemmagjord pizza och nu är det filmtajm med snacks. För min egen del är det plugg som gäller. På söndag ska första inlämningsuppgiften på min distanskurs(grundkurs i turism) in. Det är fruktansvärt roligt att plugga igen och jag hoppas jag orkar med hela terminen samtidigt som jag jobbar heltid och diverse annat.....

I dag på lunchen tog jag en tur till en söt liten butik som ligger bredvid där jag jobbar. Har tänkt gå in där länge, men har aldrig blivit av. Och tro det eller ej, men väl där drabbades jag av kärlek vid första ögonkastet. En superfin tavla stod och lyste och ropade på mig. Jag kunde inte annat än köpa den! Lovar att visa den imorgon.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar