måndag 28 februari 2011

I mål!

Foto: Vasaloppet.se


Gårdagens soluppgång över myrarna vid Smågan (första vasaloppskontrollen) var magnifik! Det var verkligen en häftig resa alla 9 milen ner till målet i Mora och vackert. Jag fick lite kramp i de berömda Lundbergsbackarna och försökte då åka lite lugnare och slappna av i musklerna, men förutom det och ett mindre (obligatoriskt?) skavsår på ena hälen mådde jag oförskämt bra hela resan. Medan andra pustade och stånkade bredvid mig i spåret mådde jag finfint! Imorse vaknade jag och trodde nästan jag drömt alltihop. Känns overkligt på nåt sätt. Men, det är ju på riktigt!



Idag har jag varit ledig och bara slappat och haft det bra på hemmaplan. Gjorde dock ett besök hos min massör i morse och fick välförtjänt massage.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar