onsdag 2 mars 2011

Resesugen

Nån mer än jag som är sugen på att resa? Jodå jag erkänner, jag är en resefanatiker. Så mycket att vi till och med har ett rum på ovanvåningen som döpts till reserummet. Inredning pågår och det är en hel del kvar tills det är tipptopp, men vi är på rätt väg. Jag vill få till lite kolonial-feeling på det hela och håller som bäst på att ta fram en moodboard. För det är Words egna One Note mitt nya favvoprogram, har gjort en flik för varje rum i huset. Verkligen ett toppenprogram!
Appropå resor - först ut i år blir en weekendresa till Rom för mig och maken i april. Han fick resan i 40-årspresent av mig i februari och det är också han som skriver agendan. Jag håller dock tummarna för att vi hinner med lite sightseeing och besök på nån mysig kvarterskrog med hemlagad god italiensk pasta, men jag följer med på vad som.

Sen är planen en familjeresa i maj med sol & bad! Me like.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar