lördag 26 februari 2011

FÄRG & FÖRVÄNTAN


Som ett bevis på att huset inte bara innehåller vitt, vitt, vitt utan även en massa färg visar jag lite bilder från yngsta dotterns rum. Hon fick eget rum för ett tag sedan och beställde då djungeltema.  




Jag tycker verkligen inte man kan klaga på färglöshet i hennes rum iallafall, eller hur?!






Favoritkompisen har fått första parkett! Förväntan hänger i luften här hemma. Om mindre än ett dygn står jag nämligen på startlinjen i Sälen för att åka öppet spår!! Jag har därför inte klarat att ha fokus på så mycket annat idag.




Resan har varit ganska lång. För tre år sedan satt jag och tittade på Vasaloppet och bestämde att jag skulle åka det året efter. Tyvärr skadade jag mitt knä ganska rejält 1 månad innan loppet förra året och det blev knäoperation. Men nu är jag laddad och klar. Ingen kommer att vara gladare än jag när jag äntligen står där på startlinjen. För varje kontroll jag passerar kommer jag att bli stoltare och stoltare över mig själv och även om jag definitivt kommer att vara helt slut när jag passerar målgången kommer jag att vara lycklig. Så, håll tummarna! Nu blir det läggdags. 02.30 går bilen mot Sälen.



Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar