torsdag 24 februari 2011

Fynd



Hittade några riktiga fynd på loppis häromdan. 25 kronor för den stora schyssta korgen och 20 kronor för den slitna stolen. Som hittat! Korgen kommer nog att få vara som den är. Tror att den kommer att få flytta in gästhuset när det blir klart. Några mysiga filtar i så blir det nog bra. Stolen har jag lite andra planer för. Lillsessan i familjen köpte några Kalle-tidningar för 1 krona styck till storasyster som låg hemma och var sjuk. Gulligt värre!




I morse när jag vaknade visade termometern -23 grader och på väg till jobbet sänktes det ytterligare 5 grader!!! Huh! Som tur är sjönk det till "bara" -10 på eftermiddagen lagom till att jag skulle ut i skidspåret en sista gång inför loppet på söndag. Snart är det verkligen dags!!!



Klockan är sen och jag som ska upp med tuppen borde verkligen gå och sova. Men efter att ha smällt i mig 2 liter kolhydratsdryck idag likvärdig som 4 portioner pasta per liter är jag fortfarande på g. Ska forsätta dricka imorgon och på lördag. Var ska det här sluta???


Kram L.

1 kommentar:

  1. O herregud, kalorichock! Men jag antar att kroppen behöver det eftersom dun ska åka så långt! Lycka till sis!

    SvaraRadera