tisdag 22 februari 2011

hallå hallen



Här hemma är det full fokusering som gäller! På söndag ska jag nämligen åka Öppet spår, 9 mil (!) på skidor från Sälen till Mora. Dess för innan är det tänkt att jag ska hinna lämna in min nästa inlämningsuppgift på kursen jag läser. Samtidigt som det ska hinnas jobbas heltid. Phu. Som belöning fick det bli bloggläsning och ett eget litet blogginlägg med bilder från hallen som äntligen börjar bli klar.




Barnen har fått egna krokar. Jag är så nöjd med den randiga tapeten från Sandbergs (Gustav). Den passar fint till panelen som finns en bit in i hallen. Ny mörkgrå matta kommer från Åhléns.




En hatthylla ska målas och sättas upp och på golvet ska granitgrått klinkers in. Sedan är det.....klart!

Näe, nu ska jag läsa sista kapitlet i boken och sen toksomna. Ha det gott.

Kram L.

1 kommentar:

  1. YES! Äntligen får jag se hallen, som jag varit nyfiken. Jättesnyggt! Det blir nog asbra med golvet sen, låter snyggt! Jag vill också göra om hallen men alla mina pengar går just nu åt till London och körkortet.

    SvaraRadera