fredag 18 februari 2011

Black beauty



Svarta saker har börjat smyga sig in i huset till barnens förundran som ifrågasatt ett tag varför allt bara ska vara vitt vitt vitt. Jag håller dock inte med om att allt här hemma är vitt, det är ju bara grunden, men tycker också det är trevligt med nya svarta kompisar.




Idag var jag på annan ort och jobbade och passade då på att kika in i mysiga inredningsbutiken Lantliv. Jag var på jakt efter knoppar till nymålade garderoberna i hallen och med i kassen hamnade en söt liten skål (liknande Tine K men annat märke som jag inte minns namnet på) och 3 meter bra-att-ha-band. Funderar på att sy en kudde av det när tiden och lusten faller på.




Nu blir det fredagstacos och soffmys! Barnen börjar bli bättre men har jag kanske lite lite ont i halsen???

Kram L.

2 kommentarer:

  1. Snygg skål, lite grafisk sådär :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst var den fin? Har tjuvkikat lite på den i en tidning för ett tag sen och la då till den i min one-note-flik för köket. Nu ska jag fortsätta projekt hall så det blir klart snart. kram

    SvaraRadera