tisdag 25 januari 2011

Sköna drömmar

























För många år sedan (typ 10 eller nåt) var jag och min man i Köpenhamn för att hälsa på min syster som bor där. På en av shoppinggatorna satt en ung kinesisk kille och sålde konstverk. Konstverken bestod i att han på ett vitt papper skrev ner önskade ord på kinesiska. Jag köpte två med våra namn på. Sedan dess har jag haft tavlorna i vårt sovrum. Jag är så fäst vid dem att jag inte har mage att ta bort dem. Men så är de väl rätt fina också?!

Snart snart hoppas jag att renoveringskorståget genom huset kommer att nå även sovrummet. Vill måla trägolvet och väggar samt måla om nattduksborden. Idéskiss finns. Men jag vet att jag måste fokusera på en renoveringssak i taget så nu är det fortfarande hallen som är i fokus.

Näe, nu är det natti natti för mig. Dröm fina drömmar!

Kram L 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar