söndag 23 januari 2011

Söndagslyx












           














Hej hallå!
Igår var det dags för mig att visa mig själv vad jag går för. 4,4 mil på skidor i självaste vasaloppsspåret. Jag tog mig självklart i mål (något annat fanns inte i mina tankar) och resultatet blev: kramp i lår och arm, skavsår på båda hälar och efter sportbh:n och så en blodig tå.....fast i mål kom jag, med ett leende på läpparna. Så nu är vi kompisar, jag o spåret. Envishet varar visst längst! Ha ha!

Idag blev det välförtjänt sovmorgon och sen lite brödbakning. Det är verklig lyx att baka sitt eget rostbröd. Något att impa med om man vill göra lyxiga varma smörgåsar så här i budgetmånaden med stort J. Jag hade siktet inne på att städa köket också, men orkade bara dammsuga. Tur att det kommer fler dagar.

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar