onsdag 26 januari 2011

Vilodag


Idag är det vilodag för mig. Jag passade på och tog mig en skön tupplur på kökssoffan efter middagen. Skönt med en powernap! Det känns som om det ibland bara behövs den där lilla tuppluren på 20-30 minuter. Efter det orkade jag ta itu med att tvätta golven.

I somras la vi in nytt golv i köket och hallen. Riktigt Siljan-trägolv som jag lutade och vitoljade. Det blev så mycket bättre än jag någonsin vågat hoppas på och väl värt alla timmars slit. Golvvärmen är en riktig lyx! Golven tvättas med Hedins golvsåpa och det luktar otroligt mycket fräschare än alla konstiga rengöringsmedel.

Gungstolen i köket har blivit en riktig favorit hos alla familjemedlemmar, inklusive katten. Kudden, som är av riktig ull, hittade jag när jag handlade mjölk på ICA! 129 kronor tror jag den kostade, som hittat! Den tillhör ICA´s egna ICA home märke. Det behövs inte dyra inredningsaffärer för att hitta fynd alla gånger.

Ha det gott! 

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar