onsdag 31 augusti 2011

Vandring till Norge


Hej hej!

Helgen som gick fick jag för mig att sticka iväg på ett miniäventyr med barnen. Jag ringde och övertalade syster att följa med sen ringde jag Grövelsjöns fjällstation och bokade in en natt lördag-söndag. Tidigt lördag morgon, typ kvart över sju, drog vi iväg upp till fjällen. Efter fyra timmars vandring stod vi så äntligen på norsk mark och spanade in en flock vilda renar. Häftigt värre! Och vilka duktiga barn jag har!

Kan säga att middagen på kvällen var den bästa på länge och vad skönt det var att krypa ner i sängen redan klockan 9 på kvällen.

När vi åkte hem tog vi vägen över Trysil i Norge, vilket inte var ett fel drag. Fantastiskt vackert och det gav verkligen mersmak att vilja se mer av Norge.


Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar