fredag 26 augusti 2011

Gamla grindar tillbaka!


Efter en massa slit är så äntligen våra gamla grindar på plats igen, renoverade, nymålade och fina. När vi flyttade in i huset stod de slitna och bortglömda i ett hörn av trädgården. Jag slipade och målade och satte upp dem, men lät de hänga uppe vinter efter vinter. I vintras såg de nästan lika trista ut som före renoveringen. Nu har både jag och maken gått "all-in" och gjort ett väldigt grundligt jobb så nu får de inte hänga uppe under snöperioden alls. Visst är de fina?! Ser nästan ut som nya!

I bakgrunden syns barnens lekstuga (som de håller på att växa ifrån dock) och även en liten skymt av deras egna trädgårdsland.

Näe nu måste jag gå och lägga mig för vi ska upp tidigt tidigt imorgon för att åka på ett helgäventyr. Berättar mer när jag är tillbaka. Ha det så fint tills dess!

Kram L. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar