onsdag 3 augusti 2011

Semestersysslor



Hej hej!
Här är det semester men fullt ös. Jag, maken och svärfar bygger nämligen gäststuga och det blir så fint. Äntligen börjar det hela likna något och jag ser till och med målningen inom räckhåll. Inte för att det är speciellt roligt att måla innertak, men fint blir det! Mellan varven blir det även målning lite här och där på huset. Har hittills hunnit måla både altanräcke, altantak, altanvägg, altandörr, foder kring ytterdörr och grindar. Nu blir det äntligen lite mer ordning och reda. Hinner jag ska jag ta fler bilder.

Varannan dag blir det även springning efter "arbetsdagen", i måndags hela 15 km! Sen blev det bad i en liten insjö och våfflor grillade på utegrill som belöning. Jag klagar inte över livet just nu, det är helt ok för mig.

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar