lördag 9 april 2011

Ellakudde


Hej hallå! Här kommer äntligen bilder på kudden jag knåpade ihop förra helgen efter lilldotterns direktiv. Hon är väldigt nöjd och tar till och med med sig den om hon ska sova borta. Jag har sytt en till storasyster också, men inte hunnit få någon bild ännu. Vi får se om jag lyckas fånga henne.

Här har det varit fortsatt blåsigt. Jag var lite orolig ett tag i går kväll för det blåste vansinnigt mycket. Kikade ut några gånger på ett träd vi har på tomten som sett sina bästa dagar. Som tur var stod det kvar och alla grenar satt fast.

I morse slog vi till med smaskig brunch med bland annat plättar och hemgjord varm blåbärssylt. Sen myste vi i pyamas till halv tolv! Det är härligt med sovmorgon ibland och tack och lov tycker barnen det med.

Kram L.

1 kommentar:

  1. Söta Ella :)& fin kudde. Kudden som du gillade hos mig kostade bara 100 kr från hemtex. Något att fundera på? :)KRAM

    SvaraRadera