onsdag 30 mars 2011

Stöveldags

Jag har införskaffat nya stövlar att ha i trädgården i vår/sommar. Ett fynd för bara 249 kronor på Ica Maxi! Precis lagom för ett par arbetsskor. Eftersom de med all säkerhet kommer att bli rejält smutsiga när jag bär in ved och gräver i trädgårdslandet så har jag inte större krav än så här. Fast visst skulle det vara schysst att även ha ett par "finstövlar" att ta på när det ska plaskas i vattenpölar, det erkänner jag. 

Kanske hittar jag några i Italien. Om en och en halv vecka bär det nämligen av till Rom med maken!! Ska bli så härligt att möta våren vid Medelhavet, till skillnad mot de envisa snöhögar som fortfarande ligger kvar här omkring.

Kram L.

1 kommentar:

  1. Vad härligt med Rom! Jag och Andreas planerar för dalarna i sommar (har ju hyrt stuga) och en sol semester i oktober, vi har ögonen på allt från Kanarieöarna till Kenya, beror lite på priset :)

    SvaraRadera