fredag 14 januari 2011

Hej världen, här är jag!



Efter vad som känns som tusen år av tjuvkikande på andras fina bloggar har jag äntligen tagit tjuren vid hornen och startat upp en egen blogg. Att starta en blogg var ett av nyårslöftena jag gav mig själv och jag är så stolt att den nu är startad. Jag hoppas att det ska gå snabbt att förstå hur allt funkar, tills dess hoppas jag ni härdar ut.

Vem jag är?
  • Gift med J
  • mamma till två tjejer
  • bor i ett falurött hus med vita knutar från förra sekelskiftet
  • älskar inredning,
  • att resa,
  • skriva,
  • fotografera,
  • utöva diverse sporter
  • samt givetvis att läsa alla fina bloggar som finns där ute.....

Och bloggen då? Min tanke är att den ska handla om vardagen. Det kommer att bli en hel del inredning, mycket husrenovering, förhoppningsvis många resor samt givetvis om hur det är att vara mamma. Jag hoppas ni kommer att gilla det.

Välkomna!

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar