måndag 24 oktober 2011

Time for autumn

Oj oj oj.....tiden bara susar förbi och snart är det ju november! Hösten dröjer sig dock kvar en liten stund till och jag är inte det minsta ledsen för det. Det är innemys och soffhäng för hela slanten utan att man behöver känna sig stressad. Allt lägger sig liksom till ro. Jag har krattat alla löven, staplat vinterns ved och vinterbonat huset så nu är jag redo för raggsockstider.

Ps: Inläggen börjar lysa med sin frånvaro, jag vet! Förlåt! Så mycket annat har tagit fart i mitt liv. Turismutbildningen jag läser är toppen, men tar tid, och sen har vi tyvärr haft datahaveri big time! Hann rädda foton o viktiga dokument i sista stund och även ominstallera hela dator. Nu mår den bättre, men jag litar inte på den...

Men det kommer en tid igen för bloggen också, det är jag säker på. Tills dess "mysbloggar" jag när andan faller på. Må gott!

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar