lördag 10 september 2011

Trevlig teambuilding


Hallå där!

Äntligen är jag här igen. Ledsen att det blivit lite glest mellan uppdateringarna på sistone, men jag har så fullt upp. Det är skola på heltid, jobb på halvtid, familjeliv, husrenovering, klassikerträning, trädgårdsfix med mera med mera.... Ibland får något stå tillbaka lite och tyvärr har det blivit bloggen.

I dagarna har jag varit bortrest med min nya klass för teambuilding. Det var två fullspäckade dagar med skratt, skogsluft, björnfakta, sightseeing och mat i det fria. Ovan: kolbulle (fläskpannkaka) grillas över öppen eld och vandring i finnmarken.


Idag blev det långtur på 2,1 mil. Klarade det galant på klart godkända tiden 1 tim 51 min. Om bara 2 veckor är det dags för det sista kraftprovet - Lidingöloppet! Sen är jag En svensk klassiker!!!!

Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar