torsdag 2 juni 2011

sommarens första



Sommaren är här! Idag är det 2 juni och enligt mig 2:a dagen på sommaren. Jag struntar i att det bara är 7 grader på morgonen ibland och att det vräkte ner hagel stora som enkronor i förr går i det konstigaste ovädret jag sett. Det är ändå sommar, punkt slut!

I helgen blev det första rabarberskörden här. Det blev en mumsig rabarberpaj för att fira mors dag, men tyvärr åts upp innan jag ens hunnit hämta kameran. Nästa skörd ska resultera i några liter saft hade jag tänkt. Mums!

Dagens agenda består av en himla massa pluggande (sista rycket på min kurs jag läser vid sidan om jobbet, phu.....)och en sista cykelträningstur inför helgens lopp då jag ska cykla runt Siljan, totalt 16 mil. Nästa vecka har jag planerat in mer energi, mindre stress och ett gladare liv för just nu är jag lite slak. Min söta syster kommer och hälsar på i helgen och jag hoppas hon har med sig lite energi till mig!

Kram L.

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig på att fota Lotta! Superhärliga bilder modell stylish!
    Ha en härlig sommar!
    önskar en annan Lotta =)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för beröm! Vad glad jag blir. Fotografering är ett av mina stora intressen, jag går inte långt från kameran och fastnar lätt med blicken. Till min lycka har jag även lyckats inspirerat mina barn som önskar sig egna kameror. Mamma like!
    Kram Lotta

    SvaraRadera