tisdag 8 mars 2011

underbara vår välkommen


Våren är på väg med stora steg!! Åtminstone i vår huvudstad där jag befinner mig nu. Även om man alltid är fruktansvärt blekgrå om nosen så här års är det lika underbart att möta de första vårsolstrålarna. Jag blir så glad och stärkt. Lägger nu med stolhet undan min skidåkarperiod och siktar framåt mot mer vårliga sporter. Har ett nytt mål i tankarna, men mer om det senare. Måste bli klar mentalt också.

Hittade dessa fina vårlika bilder på vårt sovrum i min fotomapp. Byrån är ett renoverat loppisfynd för en tjuga!!! och kuddarna kommer från Indiska. Golvet önskar sig en renovering, kanske slipning, kanske täckmålning och väggarna skriker efter ny färg. Men ljuset...ljuset är ju underbart!

Kram L.

1 kommentar:

  1. Fantastiskt vad man kan få för en tjuga! Fattas bara att jag hittar ett sätt så att jag kan frakta hit lika snygga grejer till mitt krypin ;) Instämmer med att ljusets återkomst är varmt välkommet :D

    SvaraRadera