måndag 21 mars 2011

Inre ro & harmoni -Yasuragi


Hej hej hej! Måste bara visa ett bildkollage jag gjort av bilder jag tog i helgen när vi var på spa. Jag, mamma och min ena lillasyster var på Hasseludden Yasuragi i Stockholm tillsammans med en kompis, hennes mamma och lillasyster. Efter många många timmars tvagning, bad, massage och mysigt sällskap går jag fortfarande omkring i en skön bubbla. Jag älskar det stället! Det var tredje gången jag var där och jag hoppas det inte är den sista. Maten och frukosten gick inte heller av för hackor. Passade på och lämna lite pengar till insamlingen till Japan också, å så slank det ner en förpackning tvagningstvål och balsam också. Nu är det bara att fylla upp badkaret hemma, blunda och försöka låtsas.....

Näe, nu måste jag ta tag i pluggandet igen, på söndag ska min första hemtenta in. Känns lite läskigt. Jag jobbar ju heltid också.....

Kram L.

1 kommentar:

  1. Snyggt värre :) Du är verkligen duktig på att ta fina bilder och att organisera dem!

    SvaraRadera